Ouderavond 11 mei over lezen met Jacques Vriens

Op donderdagavond 11 mei organiseren we een informatieve thema avond voor ouders over lezen, speciaal voor de ouders van onze school. De lezing wordt gegeven door Jacques Vriens, de bekende kinderboekenschrijver. Naast het schrijven van kinderboeken is Jacques Vriens ook oud basisschool directeur en theatermaker. Hij vertelt over zijn boeken en hoe ouders kinderen kunnen stimuleren om meer te lezen, een belangrijk onderwerp gezien de "ontlezing" bij de Nederlandse jeugd. Jacques Vriens is een inspirerende, maar ook geestige verteller en entertainer, zodat er zeker ook wat te lachen valt op deze avond!

De avond start op 11 mei  om 20.00 uur, inloop vanaf 19.45 uur. De thee en koffie staan voor u klaar.

De toegang is gratis, deze avond is mogelijk dankzij uw ouderbijdrage.

Aanmelden: stuur een mail naar marjoleinhendriks@obssteigereiland.nl met daarin uw naam en de naam van uw kind en groep.

Wij hopen u allemaal te zien op 11 mei.