Goede doelenmarkt plusklas 8

Beste Ouders/verzorgers,

Wij willen graag uw aandacht voor de Goede Doelenmarkt van plus 8 OBS Steigereiland.

Dit jaar halen we  geld op voor het Wereld Natuur Fonds (WNF)

Wij houden de Goede Doelen Markt op woensdag 12 april van twaalf uur tot drie uur.

Er zijn allerlei activiteiten, zoals schminken, kraslootjes, bingo, nerf battle, speurtocht voor jonge leerlingen, VR wedstrijdjes en een massagestoel voor u!  We verkopen ook eten en drinken, dat we grotendeels zelf maken en voorbereiden.

Oh ja, er komt ook een verrassing van het Wereld Natuur Fonds onze markt bezoeken!

Alle opbrengsten van de Goede Doelenmarkt gaan naar het WNF.
Wij hebben ook een website gemaakt voor deze actiedag. Daarop vindt u de donatieknop.

plus-8 website.

We zouden het waarderen als u met uw kind even op het schoolplein blijft en iets lekkers koopt of uw kind de gelegenheid geeft wat te gaan doen. De prijzen houden we laag!

Wij hopen dat u geniet van de Goede Doelenmarkt, óók als het weer matig is.

Met vriendelijke groet,

namens plusklas 8