Aanmelden voorspeelmiddag

Op vrijdag 31 maart 2023 van 16.30 tot 18.00 uur organiseren we de voorspeelmiddag bij ons op school. Kinderen die een instrument bespelen of met zangtalent een mooi lied ten gehore willen brengen zijn van harte welkom op het podium.  Ouders en familie van de optredende kinderen zijn welkom als publiek. We verzorgen een hapje en een drankje in de pauze.

Graag horen we uiterlijk maandag 27 maart of uw kind mee wil doen. U kunt uw kind opgeven via een mail naar robinleek@obssteigereiland.nl  met daarin de naam en klas van uw kind, welk instrument er wordt bespeeld en liefst ook welk nummer er ten gehore wordt gebracht.

Volgende week ontvangen de deelnemers de informatie over het optreden. De voorspeelavond gaat door bij voldoende deelnemers.

We horen graag welke kinderen we mogen begroeten op 31 maart!